יום רביעי, 28 בדצמבר 2016

הדירה הכי יפה בטלוויזיה (האינדי) שלכם

לפני כמעט שנה העליתי בבלוג פוסט בשם "הדירה הכי יפה בנטפליקס שלכם", שכולו היה שיר הלל לדירה המהממת של עזיז אנסארי (דב) מהסדרה "Master of None". מאז, עיני הנץ שלי ממשיכות לצוד דירות יפות בטלוויזיה, בעיקר בסדרות אינדי על בני דור ה-Y, אבל אלו שכבר נושקים לגיל 30 או עברו אותו ואיכשהו (לא מאוד ברור איך) יש להם כסף וזמן ועין טובה לעיצוב פנים. כמו שכתבתי בפוסט על הדירה מתוך Master of None, מדובר בזן יחסית חדש של בני דור ה-Y העונה לשם יאקים; יש להם כסף, עבודה יציבה פחות או יותר, בגדים יפים ודירות הורסות ובניגוד מוחלט לחבריהם מהגלגול הקודם של בני דור ה-Y, כמו למשל בGIRLS הם גם נראים נקיים באופן מפליא (אבל אל תדאגו, הם עדיין ממש מעצבנים ומרוכזים בעצמם)...

TBS.COM
בסדרת האינדי האפלה, "Search Party", דורי, במה שנראה כמו התקף קשה של שעמום, מחליטה לצאת למסע חיפוש אחר שאנטל, ידידתה הרחוקה מתקופת הקולג'. בעוד שכולם בטוחים ששאנטל נעלמה ללא עקבות (כנראה מתה), דורי משוכנעת שהיא עדיין חיה. הדירה שעל הפרק כרגע, היא הדירה של דורי ובן זוגה והרבה מהסצינות מתרחשות בה. על אף ששורר בה וייב סטודנטיאלי ואין בה שום דבר פאנסי מדי, נראה כי הפריטים נבחרו בקפידה ויש המון מודעות עיצובית, בעיקר נעדרת תחושת הטנפת שבדרך כלל מאפיינת דירות סטודנטים. יש בה מלא קקטוסים וסוקולנטים, המון ספרים ישנים שזרוקים בנונשלנטיות מאורגנת ברחבי הבית, מצעים בהירים עם הדפסי משבצות ופסים ופיצ'פקעס יפים שהארט של הסדרה הקדיש להם (לפחות כך זה מרגיש) לא מעט מחשבה.




לגבי הסדרה עצמה - בגדול היא נחמדה, משעשעת לפרקים וגם מציבה מראה לחברה הפגומה שלנו (שזה תמיד טוב): האפאתיות שיכולה גם להוביל לרשעות חסרת מעצורים, חוסר הבטחון שגורם לאנשים לשקר ולהמציא דברים על עצמם - הכל רק בשביל שיחבבו אותם קצת יותר... ועוד ועוד. בכל מקרה, אם עדיין לא ראיתם Master of None, תצפו קודם בה וגם הדירה שם יותר יפה.





*כל התמונות הן צילומי מסך מתוך הסדרה עצמה (קשה לפספס את זה אני מניחה...:))

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה