יום חמישי, 15 בספטמבר 2016

דברים שאני רוצה

הרבה זמן לא כתבתי פוסט על דברים חומריים שאני רוצה, אבל זה ממש לא אומר שאני לא רוצה כי אני כן. ובכלל אני צריכה להצדיק גם את חלק "הלייפסטייל" של הבלוג ואת זה שהוא התחיל את דרכו בכלל בתור בלוג אופנה.

פעם הייתי כותבת על פתקים דברים שאני רוצה ולאט לאט הייתי רוכשת אותם. היום אני כבר לא ממש עושה את זה ואז אמרתי לעצמי: "היי-יש לך בלוג! הוא רק מחכה שתמלאי אותו ברשימות ואימג'ים על דברים שאת רוצה". אז הנני כאן.

בפוסט האחרון ציינתי שממש רציתי ללבוש בקיץ הזה שמלות מתנפנפות עם הדפסים שמחים (בעיקר הדפס נקודות כמובן) ושלא מצאתי שום דבר שאהבתי. זה לא אומר שלא פינטזתי עליהן והרכבתי איתן אאוטפיטים שלמים בראש, לפעמים גם ראיתי אותן ברשת אבל שם זה נגמר, קשר עין שלא התפתח לשום דבר מעבר. 

כמו עם השמלה הזו למשל,

Black Flower spot wrap dress

מצאתי אותה באתר בריטי שלא הכרתי קודם לכן (והוא בטח ממש מוכר..:/). ממה שהבנתי הם עושים משלוחים לישראל וגם המחירים ממש אחלה (אפילו זולים בקטע מחשיד). אני לא יודעת למה לא רכשתי אותה עדיין אבל מקווה שזה יקרה בקרוב...

וגם זו יפה, 

פתאום אני חושבת על זה שלמרות שדיברתי על הדפסים שמחים, בסוף אני מוצאת את עצמי נמשכת לשמלות עם רקע שחור. יש בשמלות האלה משהו ניינטיזי שאני אוהבת, כמו הפרחים החמודים האלו שמזכירים לי שמלות סרפן שלבשתי כשהייתי בת 8. בכלל, האתר הזה נוטף סטייל בריטי - פרחי כזה לא מתאמץ שהצליח לשבות את ליבי. כבר אמרתי אבל שאנחנו רק בשלב החלפות המבטים? אולי בקרוב זה גם יתפתח לרומן של ממש... נחיה ונראה.

עוד משהו שמצאתי את עצמי חושקת בו זה כפכפי בירקנשטוק. הדגם הספציפי הזה:

http://www.birkenstock.com/
אין לי מושג אם הם קיימים בארץ, למרות שנראה לי שלא וגם לא התעמקתי יותר מדי בענייני המשלוחים, אבל רצון זה משהו אחד וביצוע זה משהו אחר ...

עכשיו בואו נדבר על מצעים. יש לי רצון למצעים ספציפיים שאני פשוט לא מצליחה לאתר (האמת היא שגם במקרה הזה לא חיפשתי באדיקות רבה ועדיין...) מדובר במצעים בצבע שמנת עם פסים בצבע אדום דהוי כזה (משהו בין ורוד עתיק לאדום). 

משהו בסגנון הזה,

http://www.purelivingcollection.com/red-and-cream-stripe-duvet-cover.html
כמובן שלא סטי כמו כאן, אבל הצבע והפסים זה ממש הכיוון. זהו. הדברים האלה פחות או יותר מסכמים את הרצונות שלי, לפחות את הדחופים מביניהם כי כל השאר סובלים דיחוי.

*אשמח לתובנות והשגות איפה משיגים.

לסיום, רציתי לעדכן שהחלטתי להעלות טור חודשי על סדרה, סרט וספר שאהבתי - שלושת הס' ;) בגדול אני פשוט אקשקש עליהם ואצדיק גם את חלק התרבות של הבלוג בתקווה. וזה גם יבטיח את זה שאני אבקר פה לפחות פעם בחודש;) 

5 תגובות :

  1. טוב לגבי הסנדלים כבר כתבתי לך :)
    בעניין המצעים - אולי שווה לנסות ב-NEXT? יש להם דברים מוצלחים במחירים מוצלחים.
    אם יוצא לך להגיע לאזור קיבוץ משמרות, יש שם חנות מצעים מהממת (הכי זקן שלי ואני מאמצת את הזקנה בחום במקרה הזה) בשם מועדון הכותנה. הם מוכרים במחירי עלות מצעים (ועוד מוצרי טקסטיל לבית) סופר משובחים מכותנה צפופה ואיכותית.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה על הטיפ. נשמע אחלה! מקווה שיצא לי להגיע לשם בקרוב;)

      מחק
  2. רשימות זה הכי כיף וברור שבשביל זה הבלוג קיים.אני פעם הייתי עושה את זה, אבל אף פעם לא קניתי את מה שברשימות כי פשוט אני משנה את דעתי על הכל כל הזמן.
    השמלה עם הפרחים הכחולים מהממת, תזמיני אותה!

    השבמחק
    תשובות
    1. אני בדרך כלל רוצה דברים מאוד ספציפיים, אז קונספט הרשימות באמת ממש עובד לי. תודה על העידוד! לגמרי הולכת לעשות את זה:)

      מחק
  3. קיבלתי היום למייל ניוזלטר של WIGIG ונזכרתי בפוסט שלך. יש להם מצעים חמודים במחירים מגוחכים. למשל זה:
    https://www.wigig.co.il/product/white-panel-cotton-satin/

    השבמחק