יום שלישי, 16 בפברואר 2016

כאבי גדילה

קראתי איפשהו שהיום מתחילים את גיל ההתבגרות סביב גיל 25. עוד חודשיים אני בת 29 ואני מרגישה עמוק בתוך גיל ההתבגרות, כל כך עמוק בתוך גיל ההתבגרות שזה אפילו מרגיש יותר עמוק מגיל ההתבגרות המקורי. אני ממש יכולה לחוש איך הגוף שלי צומח וגדל, מעין זרמים חשמליים כאלה מטיילים להם לאורך הידיים והרגליים שלי, כאילו מאותתים להם שיש להם עוד לאן לגדול. הלב שלי מתכווץ ולא משחרר ובשביל להחזיר אותו לקצב רגיל, אני לוקחת נשימה גדולה ושניה לפני שהלב שלי חוזר לפעום כרגיל, אני מרגישה דקירות בכלוב הצלעות. הלב שלי עמוק בתוך גיל ההתבגרות. הלב שלי גדל וזה גם קצת כואב לפעמים.

רגעים שקשורים ללבבות וכאבי גדילה ברוח גיל ההתבגרות שאספתי לאורך השנים:

http://weheartit.com/entry/41257200#. לא מצאתי בצבעוני:(


- - - - - - - - - - - - 

,Nothing breaks your Heart
You're Fireproof


- - - - - - - - - - - - 

We'll meet beyond the shore
We'll Kiss Just as before
Happy we'll be beyond the sea
And never again I'll go sailing
I know without a doubt
.My Heart will lead me there soon


 





- - - - - - - - - - - -

Hey! wait! I got a new complaint
Forever in debt to your priceless advice


----

** מדובר בפוסט לא סופי, כי תמיד נזכרים בעוד רגעים של כאבי גדילה לבביים ובגלל שהלב תמיד ממשיך לגדול, מתווספים עוד ועוד רגעים. מוזמנות ומוזמנים לכתוב לי את שלכם.

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה